شرکت داروسازی پارس تک رخ

خط تولید نیمه جامدات

دستگاه وکیوم میکسرهموژنایزرتحت خلاء( 10لیتری/40لیتری/100لیتری/۳00لیتری)

میکسر هموژنایزر تحت خلاء یا Mixer Homogenizer Vacuum یک دستگاه صنعتی است که برای ترکیب، هموژنیزه کردن و ایجاد امولسیون در شرایط خلأ یا وکیوم استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک ترکیب مکانیکی، فیزیکی وشیمیایی، مواد را به طور یکنواخت مخلوط و هموژنیزه می‌کند. مواد اولیه شامل مایعات، پودرها و دیگر مواد می‌توانند به داخل مخزن اضافه شوند و سپس با ایجاد فشار کمتر از فشار جوی در داخل مخزن، شرایط خلاء یا وکیوم ایجاد می‌شود.

دستگاه دوخت التراسونیک تیوپ

از این دستگاه برای دوخت تیوپ های مواد آرایشی و انواع مواد خوراکی که به شکل مایع هستند، استفاده می شود. عملکرد آن نیمه اتوماتیک است و اپراتور وظیفه نگه داشتن تیوپ را بر عهده دارد. مناسب پلمپ تیوپ هایی با جنس پلاستیک و لمینت می باشد.

دستگاه وکیوم میکسرهموژنایزرتحت خلاء

میکسر هموژنایزر تحت خلاء یک دستگاه همگن ساز، میکسر و پخش کننده است که در صنایع غذایی ، صنایع آرایشی بهداشتی مانند: کرم، لوسیون، خمیر دندان، رنگ مو و … ، در صنایع دارویی مانند: پماد، شربت، آمپول و …. کاربرد دارد.

دستگاه فیلینگ ودوخت آلومینیوم

این دستگاه برای فیلینگ ودوخت تیوپ آلومینیومی مواد آرایشی بهداشتی وخوراکی که به شکل کرم یا مایع هستند استفاده می شود . مناسب برای پرکردن حجم با وزن مشخصی از مایعات با حالات ،چگالی و ویسکوزیته متفاوت .

دستگاه تزریق رژلب

.این دستگاه برای انواع مختلفی از رژلب طراحی شده است . مناسب برای قالب سیلیکون رژلب ، ودردسترس برای سفارش کردن سوئیچینگ به ۱۲ نازل وپرکردن قالب فلزی رژلب می باشد.

دستگاه فیلینگ ودوخت حرارتی

این دستگاه برای فیلینگ ودوخت تیوپ آلومینیومی مواد آرایشی بهداشتی که به شکل کرم یا مایع هستند استفاده می شود . عملکرددستگاه به صورت اتوماتیک است و اپراتور وظیفه نگه داشتن تیوپرا حین انجام عملیات دوخت و برش برعهده ندارد . سیستم فعالیت کار این دستگاه سیستم حرارتی و بادی (پنوماتیک ) می باشد.

دستگاه فیلینگ ودوخت التراسونیک

.این دستگاه برای فیلینگ ودوخت تیوپ مواد آرایشی بهداشتی که به شکل کرم یا مایع هستند استفاده می شود. عملکرد دستگاه به صورت اتوماتیک است واپراتور وظیفه نگه داشتن تیوپ را حین انجام عملیات دوخت وبرش برعهده ندارد. سیستم فعالیت کاراین دستگاه سیستم التراسونیک وبادی (پنوماتیک ) می باشد.