شرکت داروسازی پارس تک رخ

خط تولید سافت ژل

دستگاه کپسوله سازی اتوماتیک کپسول نرم (انکپسولیشن)

دستگاه کپسوله سازی سافت ژل می تواند مایعات را به صورت کمی تزریق کند، سوسپانسیون یا روغن را به داخل سافت ژل تزریق میکند تا انواع کپسولاسیون سافت ژل را با اندازه، شکل و رنگ متفاوت تشکیل دهد.
به دلیل مزیت انکپسولاسیون در سافت ژل و استفاده از مکانیزم آهسته رهش، کاهش مشکالت گوارشی و افزایش میزان جذب و با توجه به بهره وری بالا، شارژ دقیق، تثبیت کیفیت، نرخ بالای محصول نهایی نیز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.

تانکرها و مخازن حجم بالای ذخیره ژلاتین

برای ذخیره مواد شیمیایی لازم است که از مخازن مخصوص برای نگهداری مواد اسیدی و شیمیایی  استفاده شود . منبع های نگهداری مواد شیمیایی با توجه به کاربرد، مواد نگهدارنده و حساسیت پروسه، مواد تشکیل دهنده و… دارای دسته بندی‌های مختلفی هستند و در انواع دوجداره، روباز، عمودی و… می‌باشند.

دستگاه شمارش کپسول و پرکن قوطی

دستگاه قرص و کپسول شمار اتوماتیک توانایی شمارش با سرعت بالا را دارد. بالا بودن دقت در شمارش، قابلیت شستشوی آسان و ابعاد مناسب آن از مزیت‌های مهم این دستگاه می‌باشد. نحوه کار این دستگاه علیرغم کارایی بالای آن، بسیار ساده است و برخلاف دستگاه‌های اتوماسیون مورد استفاده در شرکت‌های داروسازی، تنظیمات آسانی دارد.

دستگاه بلیستر کپسول

بلیستر کردن یک روش بسته بندی بهینه برای انواع داروها است . این دستگاه برای بسته بندی ونگهداری انواع قرص و کپسول در ورقه های آلومینیومی حباب دار استفاده می شود . این قرص ها درقسمت پشت  ، توسط یک لایه ورقه فویل به خوبی حفاظت می شوندکه تازمان مصرف قرص، ازورود آلودگی وهوا به داخل حباب جلوگیری میکند.

دستگاه درایر

دستگاه رطوبت گیر با عبور هوا از روی کویل هایی که دمای آنها از دمای نقطه شبنم هوا کمتر  است عمل  سرد کردن  هوا یا تعدیل رطوبت را انجام می دهد . وظیفه دستگاه رطوبت گیر این است که رطوبت بالای ناشی از تبخیرسطحی در محیط را جذب کرده و مانع از کاهش کیفیت داروها و تخریب تجهیزات می شود.

دستگاه دبلیستر کپسول

بطورکلی عملکرد این دستگاه باعث ایجاد حفره های کوچک روی ورق آلومینیومی وسپس خارج شدن قرص یا سافت ژل یا دیگر محصولات سیل سده را دارد.

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی (۴ تا ۱۵ سانت) برای بسته بندی قوطی با سرعت وکارایی بالاست . این دستگاه به منظور سیل یا پلمپ کردن درپوش ظروف بطری یا لیوانی پلاستیکی وشیشه ای کاربرد دارد.

دستگاه چیلر (خنک کننده)

دستگاه چیلر با عبور هوا از روی کویل هایی که دمای پایین عمل سرد کردن هوا را انجام می دهد. وظیفه دستگاه خنک کننده این است که دمای بالای ناشی از ماشین آلات و…. در محیط را جذب کرده و مانع از کاهش کیفیت داروها و تخریب تجهیزات شود.